Cupa Ping Pong Shop Future Star

Imagini

Informații

Data: 6 Decembrie 2020, 09:00 Duminică

Descriere

LOCALITATEA: Bucuresti, str. Hategana, nr. 17;
DATA: Sâmbătă; 06.12.2020
CATEGORII:
Cupa Ping Pong Future Star - Editie Mos Nicolae - copii 8-10 ani / 10-12 ani
ORA DE ÎNCEPERE:
09:00 - 09:15 validare înscrieri, la 09.30 încep meciurile;
SALA: Ping Pong Shop & Academy Bucuresti;
INDICAȚII DE ACCES:

LOGISTICĂ: 5 mese Magnum SC albastre, mingi plastic Andro Speedball 3S ***;
SPAȚIU DE JOC: 50 mp/masa;
SUPRAFAȚA DE JOC: Taraflex aprobat ITTF;
FACILITĂȚI: Vestiare, etc.;
TAXA: 30 lei;
MATERIALE DE PREMIERE:
Locurile 1 ÷ 4 diplome;+ premii surpriza;
PREMIERE DECEMBRIE 2021
Gala Ping Pong Academy
ÎNSCRIEREA/RETRAGEREA PARTICIPANȚILOR:
- pe forum, telefonic sau la sală;
- prioritatea la înscriere: primul venit, primul servit;
Copii 8-10 / 10 -12
REGULI PRIVIND COVID-19
* Toți participanții (sportivi, antrenori, arbitri, organizatori, voluntari, etc.) vor fi supuși unui triaj epidemiologic și vor fi trecuți pe o listă nominală, pentru a facilita o eventuală anchetă epidemiologică;
* Nu se va permite accesul persoanelor care prezintă simptome de infecție respiratorie (tuse, strănut, rinoree, stare generală alterată) și febră mai mare de 37,3 oC;
* Participanții trebuie să respecte regulile de igienă (de exemplu, folosirea unei batiste de unică folosință, în caz de tuse sau strănut, evitarea schimbului de echipament sportiv, săpun, sticle cu apă și alte articole personale între competitori, evitarea contactului fizic - strângeri de mână, îmbrățișări)
* Plasarea recipientelor cu dezinfectanți avizați/autorizați pentru mâini la intrarea în sală si in toalete;
* Mesele de joc vor fi dezinfectate înainte și după fiecare partida;
* Nu se schimba masa de joc

Autentificare

Vă rugăm să introduceți emailul și parola Dvs:

Înregistrare Express

Introduceți adresa de email și parola:

Pe Fest.ro, puteți adăuga propriile evenimente pentru a vă promova sau distribui publicului nostru. Pentru acest lucru, creați un cont personal și urmați acești pași: 1. Autentificați-vă sau înregistrați-vă pe platformă. 2. Accesați "Contul meu" și categoria "Pentru proprietar". 3. Completați formularul "Adaugă un eveniment nou" cu informațiile despre evenimentul dvs. 4. Adăugați o imagine relevantă pentru eveniment. 5. Revizuiți informațiile și publicați evenimentul. 6. Acesta va fi verificat de către echipa noastră înainte de a fi afișat pe site pentru toți utilizatorii. 7. După aprobare, acesta va fi vizibil pentru toți. 8. Oricând veți avea acces rapid și ușor pentru a gestiona și actualiza detaliile evenimentului în funcție de necesitățile dvs. Așteptăm cu interes evenimentele dvs. pe Fest.ro!

Emailul Dvs este deja înregistrat pe Fest.ro. Doriți să unificați ambele conturi de utilizator?