Museum Quest: Treasure Hunt

Imagini

Informații

Data: 24 Aprilie 2021, 13:00 Sâmbătă
Evenimentele trecute
  • 17 Aprilie 2021, 13:00 Sâmbătă
  • 10 Aprilie 2021, 13:00 Sâmbătă

Descriere

Museum Quest by Trapped este un treasure hunt cultural și interactiv, unic în România, ce are loc în cele mai cool muzee din București.

Museum Quest îmbină latura culturală a unei vizite la muzeu, cu interactivitatea și misterele unui escape room, dar și adrenalina unui treasure hunt. Fiecare joc Museum Quest are o poveste unică, inspirată din tematica muzeului vizitat.
Evenimentul Museum Quest – Treasure Hunt la Muzeul de Istorie are loc pe urmele istoriei României, unde participanții vor parcurge în detaliu informațiile întâlnite și se vor afla în permanentă comunicare și căutare de indicii. Descoperind misterele pieselor din lapidarium și tezaur, echipa de arheologi se află în misiunea recreării poveștii unei piese demult uitată.

La un eveniment Museum Quest la Muzeul de Istorie vor participa într-o zi 6 echipe. Scopul fiecărei echipe este rezolvarea corectă a unui număr cât mai mare de misiuni. Cum? Folosindu-se de informațiile culturale și indicii, dar și de aptitudini personale, intuiție și muncă în echipă!
Fiecare echipă va avea un Kit de Explorator, pus la dispoziție la începutul jocului de către Game Master. Kitul este plin de surprize! Dacă echipele au nevoie de ajutor și indicii, pot oricând comunica cu Game Masterul.
Și pentru că este vorba de o competiție, echipa câștigătoare va primi un premiu surpriză!

Biletele se gasesc in format electronic pe www.iabilet.ro si in magazinele Flanco, Metrou Unirii 1, Muzica, IQ BOX si pe terminalele Selfpay. Online, puteti plati cu cardul, Paypal,carduri de tichete culturale Sodexo, pe factura la Vodafone sau Orange sau ramburs prin Fan Courier oriunde in tara.

Amplasarea pe hartă

Autentificare

Vă rugăm să introduceți emailul și parola Dvs:

Înregistrare Express

Introduceți adresa de email și parola:

Pe Fest.ro, puteți adăuga propriile evenimente pentru a vă promova sau distribui publicului nostru. Pentru acest lucru, creați un cont personal și urmați acești pași: 1. Autentificați-vă sau înregistrați-vă pe platformă. 2. Accesați "Contul meu" și categoria "Pentru proprietar". 3. Completați formularul "Adaugă un eveniment nou" cu informațiile despre evenimentul dvs. 4. Adăugați o imagine relevantă pentru eveniment. 5. Revizuiți informațiile și publicați evenimentul. 6. Acesta va fi verificat de către echipa noastră înainte de a fi afișat pe site pentru toți utilizatorii. 7. După aprobare, acesta va fi vizibil pentru toți. 8. Oricând veți avea acces rapid și ușor pentru a gestiona și actualiza detaliile evenimentului în funcție de necesitățile dvs. Așteptăm cu interes evenimentele dvs. pe Fest.ro!

Emailul Dvs este deja înregistrat pe Fest.ro. Doriți să unificați ambele conturi de utilizator?