UiPath: succesul unui Unicorn datorat internaționalizării

Imagini

Informații

Data: 30 Iulie 2019, 18:00 Marți

Descriere

Start-Up Bridge - Meetup despre internaționalizare

Invitat: Răzvan Atim, Head of Sales Eastern Europe UiPath, managerul care coordonează în prezent vânzările și dezvoltarea companiei în foarte multe țări din Europa de Est, fiind unul din primii angajați ai companiei. El lucrează în UiPath din anul 2007, cu mult timp înainte ca firma să decoleze spre succesul înregistrat astăzi! Înscrie-te aici: http://bit.ly/uipathstartupbridge

Cunoaște-l pe Răzvan Atim, unul dintre cei zece angajați care au lucrat de la începuturile UiPath.
Claudiu Vrînceanu, coordonator al proiectului Start-Up Bridge, va prezenta concluziile studiului despre internaționalizare realizat în rândul firmelor românești care s-au internaționalizat deja.

Hai să studiem împreună studiul de caz de internaționalizare al UiPath, o companie fondată în Bucureşti de românii Daniel Dines şi Marius Tîrcă. Înscrie-te aici: http://bit.ly/uipathstartupbridge

Studiu de caz în internaționalizare: Învață de la UiPath, primul "Unicorn" pornit din România, care a atras mai multe finanțări ce evaluează compania la 3 miliarde de dolari. Aceasta este cea mai mare evaluare înregistrată în istorie de o companie de IT lansată din România!

Participarea ta implică 1) confirmarea ta fermă (locurile sunt limitate) și 2. interesul tău pentru subiectul antreprenoriatului și al internaționalizării. Locurile sunt limitate, interesul antreprenorilor și al managerilor români pentru internaționalizare este în creștere, așa că te invităm să confirmi ferm prezența ta! Înscrie-te aici: http://bit.ly/uipathstartupbridge

Partenerii proiectului Start-Up Bridge sunt Alpha Bank, eMag şi DocProcess.

Locație: Commons Unirii, Strada Halelor 5, București
Tags

Autentificare

Vă rugăm să introduceți emailul și parola Dvs:

Înregistrare Express

Introduceți adresa de email și parola:

Pe Fest.ro, puteți adăuga propriile evenimente pentru a vă promova sau distribui publicului nostru. Pentru acest lucru, creați un cont personal și urmați acești pași: 1. Autentificați-vă sau înregistrați-vă pe platformă. 2. Accesați "Contul meu" și categoria "Pentru proprietar". 3. Completați formularul "Adaugă un eveniment nou" cu informațiile despre evenimentul dvs. 4. Adăugați o imagine relevantă pentru eveniment. 5. Revizuiți informațiile și publicați evenimentul. 6. Acesta va fi verificat de către echipa noastră înainte de a fi afișat pe site pentru toți utilizatorii. 7. După aprobare, acesta va fi vizibil pentru toți. 8. Oricând veți avea acces rapid și ușor pentru a gestiona și actualiza detaliile evenimentului în funcție de necesitățile dvs. Așteptăm cu interes evenimentele dvs. pe Fest.ro!

Emailul Dvs este deja înregistrat pe Fest.ro. Doriți să unificați ambele conturi de utilizator?