Etiquette Masterclass ONLINE LIVE

Imagini

Informații

Data: 24 - 25 Octombrie 2020

Descriere

[Eveniment Online Live]
Știm că oamenii angajează, se asociază, fac afaceri și recomandă oameni pe care îi cunosc, îi plac și în care au încredere.
Eticheta în afaceri este importantă.
Construirea unui brand personal magnetic, la fel. Relațiile noi și de durată sunt cheia. Dezvoltarea ta personală primează.
CUM poți să faci asta?
Ia parte la un eveniment unic: Etiquette Masterclass unde vei învăța codul bunelor maniere moderne, despre stil și imagine personală, și cum să-ți îmbunătățești brandul personal.
DE CE?
Îți (re)capeți încrederea în sine;
Îți dezvolți relații autentice și de durată cu persoanele din jurul tău;
Îți construiești un brand personal puternic și influent.
CINE suntem noi?
Andreea Ștefănescu - trainer de bune maniere, etichetă și protocol, absolventa institutului Villa Pierrefeu, ultimul Finishing School din lume, fondatoarea proiectului internațional The School of Manners;
Andrei Pop – consultant și trainer etichetă și co-fondatorul proiectului Etiquette Training;
Adrian Murariu – specialist în comunicare, consultant și trainer etichetă și co-fondatorul proiectului Etiquette Training.
CÂND?
Rezervă-ți în calendar weekend-ul 24 – 25 octombrie, 2020.
UNDE?
Online, din confortul casei tale, de oriunde din lume.
CE îți garantează participarea la eveniment?
Două zile de training-uri în care vei învăța cum să fii magnetic atât în mediul business, cât și în mediul social;
Îți vei dezvolta abilitățile de business dress codes și tips & tricks privind cărțile de vizită, respectiv cum să fii un maestru al evenimentelor de networking, recepțiilor, conferințelor și cum să gândim cadourile pe care le oferim;
Vei învăța tehnici avansate de limbaj corporal;
Vei învăța de ce este importantă eticheta în afaceri și cum o poți folosi astfel încât să îți îmbunătățești brand-ul personal;
Vei participa la activități practice, demonstrative, exerciții în grup în care să exersezi tot ce ai învățat;
Acces la mentori calificați din industrie;
Realizarea unor conexiuni cu oameni care au același mindset ca tine.
Iată care sunt subiectele celor două zile de masterclass:
Ziua 1 - Cum să ai o prezență care atrage oportunități
Cină demonstrativă - ”Dine like a diplomat”
Ziua 2 - Descoperă secretele profesioniștilor de talie mondială
CÂT costă?
Vezi secțiunea de bilete a acestui eveniment.
Pentru a primi notificări când se deschid vânzările de bilete, dă follow acestui eveniment și pornește notificările "Remind me" pentru bilete.
Dacă și printre valorile tale se numără integritatea, empatia, tactul, stilul și creșterea, așteptăm să te cunoaștem și să învățăm unul de la celălalt. Asigură-te că ești cu un pas mai aproape să-ți construiești un brand personal magnetic.
Participanții la ambele zile de eveniment, vor primi diplomă de participare din partea Asociației Române pentru Protocol și Ceremonial, autoritatea națională pentru formare profesională în protocol. Prezența la sesiunea online trebuie să fie de minimum 90% din timpul alocat pentru a primi diploma.
Plata se poate face prin două modalități.
Atunci când faceți checkout la bilet puteți selecta una dintre următoarele metode:
- PayPal. Indiferent dacă aveți sau nu cont de PayPal, puteți face plata prin această metodă. Dacă nu aveți cont PayPal puteți selecta să faceți plata online cu cardul selectând ”pay with debit or credit card”.
- Pay by invoice. Selectați această opțiune și completați datele cerute. În cel mai scurt timp veți primi factura pe adresa de email cu care ați făcut comanda, factură pe care o veți putea achita prin transfer bancar sau online cu cardul.
Pentru orice alte întrebări legate de eveniment sau pentru alte metode de plată, vă rog să ne contactați pe adresa de email adrian@betraining.ro.

Autentificare

Vă rugăm să introduceți emailul și parola Dvs:

Înregistrare Express

Introduceți adresa de email și parola:

Pe Fest.ro, puteți adăuga propriile evenimente pentru a vă promova sau distribui publicului nostru. Pentru acest lucru, creați un cont personal și urmați acești pași: 1. Autentificați-vă sau înregistrați-vă pe platformă. 2. Accesați "Contul meu" și categoria "Pentru proprietar". 3. Completați formularul "Adaugă un eveniment nou" cu informațiile despre evenimentul dvs. 4. Adăugați o imagine relevantă pentru eveniment. 5. Revizuiți informațiile și publicați evenimentul. 6. Acesta va fi verificat de către echipa noastră înainte de a fi afișat pe site pentru toți utilizatorii. 7. După aprobare, acesta va fi vizibil pentru toți. 8. Oricând veți avea acces rapid și ușor pentru a gestiona și actualiza detaliile evenimentului în funcție de necesitățile dvs. Așteptăm cu interes evenimentele dvs. pe Fest.ro!

Emailul Dvs este deja înregistrat pe Fest.ro. Doriți să unificați ambele conturi de utilizator?