Comunicarea eficienta - Online

Imagini

Informații

Data: 7 - 9 Iulie 2021

Descriere

Process Communication Model® introductiv standard: "Comunicarea eficienta"

7-9 iulie 2021 - Bucuresti

Inscrierile pentru aceasta sesiune online pot fi facute pana cel mai tarziu in data de 25 iunie 2021 si sunt considerate finalizate numai dupa achitarea integrala a taxei de participare la seminar.

Perioada cuprinsa intre 25 iunie - 7 iulie 2021 este dedicata evaluarii sub licenta PCM® pentru realizarea Profilului Individual al Personalitatii (PPI) fiecarui participant.

Oportunitate: oricine este interesat sa opteze imediat pentru realizarea Profilului Individual al Personalitatii (PPI) poate achita intr-o prima transa valoarea acestuia, urmand ca restul taxei de seminar sa fie platit pana cel mai tarziu in data de 25 iunie 2021.

Oferta speciala: oricine finalizeaza procedurile de inscriere pana pe data de 18 iunie 2021 primeste ca bonus minicursul "Cunoastere si recunoastere personala - despre noi si nevoile noastre psihologie" (in format pdf)

Modelul Procesului Comunicarii® este in primul rand o experienta de viata: se "traieste" cu energia speciala a prezentului, participantii si trainerul interactionand - intr-un mediu securizat - cu maxima autenticitate si deschidere...! PCM® devine astfel o "calatorie" catre noi insine, in care confortul si confidentialitatea sunt repere importante.

e vei afla la acest seminar?
Va invitam sa petreceti impreuna cu noi 3 zile speciale in care sa beneficiati de un program intensiv de studiu si practica axat pe Modelul Procesului Comunicarii® (Process Communication Model®= PCM®)!

Modelul si metodologia prezentate in cadrul seminarului sunt chiar cele descoperite si dezvoltate de Dr. Taibi Kahler pe durata multor ani de cercetari stiintifice validate.

Avantajul cel mai important consta in faptul ca acest excelent instrument de management poate fi utilizat cu rezultate foarte bune imediat dupa incheierea seminarului, in toate actiunile personale si profesionale pe care doriti sa le intreprindeti!

Pentru a face fata cu succes atat situatiilor-cheie, cat si provocarilor cotidiene, Modelul Procesului Comunicarii® ne propune o abordare sistematica si integratoare, in care gestionarea propriei noastre personalitati devine simpla si eficienta - daca utilizam cu responsabilitate instrumentele speciale puse la dispozitie de catre acesta.

Kahler Communication Europe, Process Communication UK Ltd. si Process Communication Romania au anuntat ca prin actiunile lor conjugate in domeniul responsabilitatii sociale corporative doresc sa stimuleze interesul anumitor categorii profesionale de a folosi PCM® ca instrument al dezvoltarii lor personale, oferind suport financiar pentru cunoasterea si aplicarea Modelului Procesului Comunicarii®.

Lifelong Learning Solutions se alatura acestor organizatii internationale si ofera facilitati speciale membrilor Asociatiei Romane de Analiza Tranzactionala (ARAT), profesorilor, specialistilor in resurse umane si studentilor care participa la seminarele PCM® pe care le organizeaza, finantand cu pana la 7% un anumit numar de locuri in fiecare sesiune.
Trainer certificat PCM®: Ane-Mary Ormenisan
Business Administrator si fondatoare a companiei de consultanta si training Lifelong Learning Solutions S.R.L.
Cadru didactic atestat de Ministerul Educatiei si Cercetarii
Consilier pentru dezvoltare personala acreditat de Autoritatea Nationala pentru Calificari (fost C.N.F.P.A.)
Consultant organizational cu formare in Analiza Tranzactionala

Detalii

Autentificare

Vă rugăm să introduceți emailul și parola Dvs:

Înregistrare Express

Introduceți adresa de email și parola:

Pe Fest.ro, puteți adăuga propriile evenimente pentru a vă promova sau distribui publicului nostru. Pentru acest lucru, creați un cont personal și urmați acești pași: 1. Autentificați-vă sau înregistrați-vă pe platformă. 2. Accesați "Contul meu" și categoria "Pentru proprietar". 3. Completați formularul "Adaugă un eveniment nou" cu informațiile despre evenimentul dvs. 4. Adăugați o imagine relevantă pentru eveniment. 5. Revizuiți informațiile și publicați evenimentul. 6. Acesta va fi verificat de către echipa noastră înainte de a fi afișat pe site pentru toți utilizatorii. 7. După aprobare, acesta va fi vizibil pentru toți. 8. Oricând veți avea acces rapid și ușor pentru a gestiona și actualiza detaliile evenimentului în funcție de necesitățile dvs. Așteptăm cu interes evenimentele dvs. pe Fest.ro!

Emailul Dvs este deja înregistrat pe Fest.ro. Doriți să unificați ambele conturi de utilizator?